i söndags

 

I söndags på Kulturhuset bjöds det på soppa och aha-upplevelser och det såg ut lite så här:

söppa kulturhuset 140316kulturhuset 140316 kulturhuset 140316kulturhuset 140316

Det var såå trevligt och vi bestämde att vi skulle fortsätta på Kulturhuset och bokade in TVÅ datum framöver:

Torsdag den 3 april kl 18 (Kulturhuset öppnar redan kl 16 och det är högst troligt att Calle och Jenny droppar in tidigare, det får ni förstås också göra om ni vill smygstarta lite.)

Söndag den 27 april kl 16 (och då serveras det vegansoppa för en tjuga för den som önskar, pengarna går till Kulturhuset.)

Vill ni delta i opretentiösa samtal i feministisk anda? Kom, bara kom!

 

5 reaktioner på ”i söndags

  1. Kanoners! Jag hade helt glömt detta, då jag la upp bilder på fäjsbucksidan, så släppte jag det sen. Men jag tänker att du fattar min syster hjärntrött 😉

    • Jag är lat och kopierar svar från fäjsbuck: Såhär minns jag det: På frågan; vad ska vi prata om nästa gång, svarade jag; skulle vi inte prata om mansrollen? Varpå någon tyckte att vi redan hade pratat om den. Jag pratar också gärna vadsomhelst, men också gärna mer om mansrollen. Så vi kan väl börja där och se var det slutar Jag och Calle kommer som sagt att vara på plats tidigare än 18, så om en kan och vill så dyk gärna upp tidigare! Cirkus 17ish gissar jag. Och nu tjatar jag, men jag ska koka soppa.

SVÄLJ KAKAN OCH SÄG NÅGOT!